Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

mandag 12. november 2007

Fremgang Tvillingene 5


Tok meg en pause fra "Herren er min Hyrde" i helga og broderte på dette i steden. Fant ut at siden jeg har kontroll på de andre, endelig, så kunne jeg unne meg å koble av med et annet broderi jeg holder på med. Og i går klarte jeg å bli ferdig med den ene tvillingen og skal begynne på den andre... Må bare finne ut hvordan jeg skal angripe det...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempefint! Spennende å se fremgang altså!

Astrid Margrete Dalen Stensland sa...

Ja, synes det samme jeg også:) Og så gleder jeg meg til å se resultatet når det er ferdig...

Anonym sa...

Du har jo kommet langt nå :-) Mitt har nok blitt et ufo nå...
Regner med det i alle fall, for tror ikke jeg klarer vente lengre med å begynne på broderiet jeg hentet på posten i går. Nemlig indianerbildet :-)
Har lagt bloggen din under mine linker, så kommer nok til å følge med på fremgangen :-)

Astrid Margrete Dalen Stensland sa...

ER moro å holde på synes jeg, litt lei det store som jeg holder på med, men det er snart ferdig med det,begynte med detaljene i går kveld, gikk fort når jeg først satte i gang...

Du blir nok ferdig med Tvillingene en gang også, men hadde vært moro med en liten "konkurranse" omhvem som hadde blitt ferdig med det først... hihi...