Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

mandag 12. november 2007

Tanker en mandags morgen

Etter en natt på toget er jeg tilbake i Bergen og på jobb. Fikk sove det meste av natten, men man når aldri den dype søvnen når man sitter på nattoget samme hvor langt man reiser. Hadde ikke særlig mye lyst å reise fra Ole-Martin, men sånn er det. Vet at om noen uker så trenger jeg ikke å reise fra ham lenger, det skal bli deilig, godt å slippe å reise frem og tilbake for å besøke hverandre i helgene. Det er noe jeg virkelig gleder meg til.
Ute er været fint, det er en skyfri himmel, men solen har ikke beæret oss med sitt åsyn enda. Håper den snart vipper over åskammen. Er kjølig ute og i BA i dag får vi beskjed om å passe oss for regnet som fryser til is på gater og veier i ettermiddag. Håper i allefall at jeg rekker hjem før det skjer... Ikke moro å brekke håndledd eller andre knokler for den saks skyld.
Fikk se leiligheten som skal bli vårt første hjem sammen om noen uker i helga. Den var virkelig stor og fin. Var så trøtt og sliten etter all flyttingen på lørdag at jeg la meg leeeenge før Ole-Martin kom, men fikk ikke sove før han kom likevel. Og når han kom fikk han ordnet med gardiner sånn at vi fikk stengt ute lysene fra parken og gaten. Og i går kom den første snøen til Hønefoss også, var ikke mye som kom, men den la seg.

Ønsker dere en fantastisk fin uke!!!

Ingen kommentarer: