Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

fredag 23. november 2007

Helg igjen!


Ja, så er det helg igjen og jeg setter meg snart på toget igjen for å reise til Ole-Martin. Har heldigvis med meg stjernetegnbildet slik at jeg har noe å gjøre på toget i ettermiddag. Har begynt på kanten rundt og har kommet et godt stykke synes nå jeg selv da... I går kveld stekte jeg meg en pizza som jeg delte i 4 deler og i dag pakket jeg den i en pose med mellomleggspapir mellom bitene. Denne skal jeg ha med meg som mat på toget.

Helgen starter med fint vær i Bergen. Solen skinner fra en skyfri himmel. Deilig det selv om solen går ned tidlig nå før solen snur om en liten måneds tid. Det er nydelig å se solen skinne i liene i Sandviken.

Til slutt vil jeg ønske alle en riktig god helg og så må dere kose dere der hvor dere er... Kommer forhåpentligvis med ny oppdatering på mandag.

Ingen kommentarer: