Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

torsdag 1. november 2007

Bilder fra regnværet i går

Kalfaret Borettslag
Flaktveit i Åsane

HaukelandsveienDamsgård
Regnet fra i går har gitt seg og nå ser jeg solen igjen... Regnværet i går førte til store problemer over hele Bergen, for ikke å si hele Vestlandet. Veier ble stengte og i Etne gikk et stort jordras over en sentral vei...
Jeg for min del brukte over en time hjem fra jobb, mesteparten av tiden på bussen, men det førte til at jeg ikke ble så alt for våt. Tenkte egentlig å gå av bussen ved Haraldsplass, men hørte at der var en av stedene regnet hadde ført til problemer så valgte å gå av ved Odontologen og så gikk jeg ned Årstadgeilen. Da kom jeg ihvertfall hjem... Håper at det ikke blir slikt vær på en stund nå...

Ingen kommentarer: