Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

torsdag 29. november 2007

Tanker i slutten av november...


Ja, så er det bare en dag igjen av november, og så går vi inn i julemåneden desember. Det er tid for litt ettertanke og funderinger. Selv om været har vært sånn ymse så har november vært en fin måned synes jeg. Har ikke vært de store opplevelsene, men dog.

Har de siste dagene gått litt rundt i byen og har registrert at det er store forberedelser til helgen, når det skal være julegateåpning og Lysfest på Festplassen. Store juletrær er satt opp på Lille Lungegårdsvann, Torgallmenningen og ved den gamle brannstasjonen i byen og gamle rådhus. Får litt julestemning av å se på at de ordner og pynter gatene og butikkene til desember og jul selv om det ikke er snø. Den snøen som kom i helga og på mandag regnet bort i løpet av natt til i går.

Men gleder meg til lørdag og Lysfesten, det er en koselig hendelse.

Ingen kommentarer: