Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

mandag 11. februar 2008

Fremgang Heklet lue

Ja, så var det på tide med en "liten" oppdatering om fremgangen på luen. Dette blir den siste oppdateringen jeg kommer med før den er ferdig Det har gått veldig raskt å hekle denne luen og så moro som det er! Rutene tok litt lenger tid enn antatt da jeg gjorde en liten feil på alle og måtte ta opp igjen den siste omgangen på de, men på fredag kveld var jeg kommet så langt at jeg hadde sydd de sammen og kunne begynne å hekle oppover.


På Lørdag heklet jeg ferdig oppover og jeg så raskt fremgang. Det var kjempe moro.




I går, søndag, gjorde jeg meg ferdig med selve luen. Jeg har ikke festet alle trådene enda. Men jeg fikk startet på korketrekkerne. De er det kjempe moro å hekle og jeg fikk heklet 5 korketrekkere i går før jeg gav meg for kvelden. Så jeg har bare 3 korketrekkere igjen.


De er raske å hekle og blir riktig fine. Men jeg vurderer å hekle en ny korketrekker av mørk lilla for å få den så fin som de andre... Jeg får se hva jeg gjør.

Ingen kommentarer: