Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

onsdag 13. februar 2008

Løshals og pulsvarmere 13. februar

Nå er jeg i full gang med neste prosjekt; strikket løshals og pulsvarmere. Dette settet har jeg strikket flere av, og det er virkelig nydelig. Denne gangen har jeg valgt å bruke denne fargen. Settet skal strikkes i Silja fra Gjestal. Fargene jeg har strikket det i før er, hvit, sort, rosa og vinrød/plommerød.
Her er den spede begynnelse mandags kveld, spennende å se hvilket mønster det blir siden det er flerfarget garn...
Dette ble tatt i går og nå ser en hvilket mønster det blir... Er så moro å holde på når en ser fargespillet i ting. Det går fort fremover... Skal gi dette settet til samme messe som luen, har blitt tradisjon at jeg har gitt en ting eller to til den messen.

1 kommentar:

joshua sa...

This is one of the very best blogs I've ever visited!

Congrats!

PALAVROSSAVRVS REX