Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

tirsdag 30. oktober 2007

Helomvending!

I går avspaserte jeg og tok turen inn til Norheimsund hvor min mormor holder hus. Hun har nå flyttet til Toloheimen, sykehjemmet der inne, og ser ut til å ha funnet seg vel til rette der. Og siden mine foreldre var der så fant jeg ut at det var på tide å ta turen. Hadde en fin dag... Var også å besøkte mormor noen timer og fikk nesten bakoversveis like før vi gikk derifra! Joda, mormor som alltid har vært så i mot samboerskap sa det at siden jeg hadde funnet meg en så kjekk og snill kavaler så trengte jeg ikke å se meg om etter et sted å bo når jeg flytter til Hønefoss fra nyttår av... Jeg viste ikke helt hva jeg skulle svare på det... Var tydelig at også mamma var overrasket! Vet ikke om pappa fikk det med seg... Ja, det må jeg si var total helomvending... Er glad i mormor og for at jeg fortsatt har henne... Håper jeg får ha henne en stund til selv om jeg snart flytter...

Ingen kommentarer: