Velkommen til min Blogg!

Her kommer jeg til å skrive om tanker og følelser jeg har, legge inn oppdateringer når det gjelder håndarbeidsprosjekter jeg holder på med... Ja, litt av hvert...

onsdag 31. oktober 2007

Regn

I dag er det sånt vær ute at man har mest lyst til å krølle seg sammen i sofaen under et pledd og bare kose seg... Regner og regner og regner... ER så grått ute at jeg ikke tror det lysner helt i dag. Ser gatebelysningen er på borte på Bryggen... For min del føler jeg at jeg bare sitter og gjesper her jeg sitter på krakken. Når jeg kommer hjem skal jeg skru på lys og kanskje tenne noen telys og sette meg i sofaen og brodere og se på tv... Blir kos det... Den største utfordringen blir å komme seg hjem UTEN å bli alt for våt. Løsningen på det blir vel bussen tenker jeg... Nå er det så grått at en ser ikke toppen på fjellene rundt byen og langt i fra over mot Askøy!!! Jaja, får håpe på bedre vær i morgen...Men det er noe som heter: "Det fins ikke dårlig vær bare dårlige klær" så får vel trøste meg med det...

Ingen kommentarer: